Całkowicie zgadzam się z kolegą SM. Po wymianie klocków użycie komputera nie jest konieczne. Przed wymianą klocków trzeba pamiętać o dezaktywacji pompy SBC. Po wymianie klocków masz na wyświetlaczu komunikat na czerwono - awaria ESP. Musisz kręcić kierownicą w prawo i lewo do oporu i czytać komunikaty na wyświetlaczu aż będzie OK.
A tak prawdę mówiąc lepiej samemu nie wymieniać klocków. Ja kupiłem 211 z uszkodzoną pompą SBC, bo poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić i sam wymieniał klocki. Pewnie nie wiedział o dezaktywacji SBC. Zrobił zwarcie i po pompie. Dzięki temu dość tanio kupiłem samochód, a koszt nowej pompy to 3500 zł. Pozdrowienia
Witam
W jaki sposób dezaktywuje się SBC. Czy w/w samo zamknięcie auta z kluczyka wystarczy?
Dołączył: 23 Paź 2008 Posty: 31 Skąd jesteś (miejscowość / region): Niemcy Posiadane auto: Mercedes E220 W 212
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 27 Lut 2010, 20:46
Temat postu:
Tarcze sbc
Witam wlasnie we wtorek bylem na warsztacie (Przebieg 115000 km) wymieniali mi dolny przgub przy zwrotnicy zeby go wymantowac trzeba cala zwrotnice i zacisk hamulcowy z auta wybudowac , chcialem zaznaczy ze w tym przypadku sbc byl aktywny tylko auto bylo zamkniete .Z moich obserwacji wynika ze sytem sbc aktywuje sie w momncie otwierania auta jak rowniez jest ciagle aktywny gdy w stacyjce jest kluczyk .
Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 565 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: mercedes
Piwa: 42/13
Wysłany: Nie 07 Mar 2010, 20:55
Temat postu:
Re: klocki
fuks1 napisał:
jano67 napisał:
Całkowicie zgadzam się z kolegą SM. Po wymianie klocków użycie komputera nie jest konieczne. Przed wymianą klocków trzeba pamiętać o dezaktywacji pompy SBC. Po wymianie klocków masz na wyświetlaczu komunikat na czerwono - awaria ESP. Musisz kręcić kierownicą w prawo i lewo do oporu i czytać komunikaty na wyświetlaczu aż będzie OK.
A tak prawdę mówiąc lepiej samemu nie wymieniać klocków. Ja kupiłem 211 z uszkodzoną pompą SBC, bo poprzedni właściciel chciał zaoszczędzić i sam wymieniał klocki. Pewnie nie wiedział o dezaktywacji SBC. Zrobił zwarcie i po pompie. Dzięki temu dość tanio kupiłem samochód, a koszt nowej pompy to 3500 zł. Pozdrowienia
Witam
W jaki sposób dezaktywuje się SBC. Czy w/w samo zamknięcie auta z kluczyka wystarczy?
musi byc specjalny modul-dezaktywator pod OBDII w celu cofniecia cisnienia i tloczkow zacisku ,sa zamienniki na allegro ok 400-500 zl
Dołączył: 23 Sie 2019 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): Lublin Posiadane auto: w211 1.8 kompresor
Piwa: 0/1
Wysłany: Wto 08 Paź 2019, 13:01
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa E ) Wymiana Tarcz i klocków ham.
Witam wszystkich po przeczytaniu wielu postów zrobił mi się metalik w głowie. Mianowicie chciałbym wymienić klocki wraz z tarcza i w mercedesie w211 1.8 kompresor 2004r.Prosze napiszcie czy da się to zrobić bez żadnego podłączenia do kompa i dezaktywacja pompy. Jeżeli nie to jaki zestaw zakupić żeby go podłączyć i dezaktywowac pompe. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.