Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes Sprinter ) 316cdi zapowietrzona czy głowica?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
makinen_rally

Debiutant



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowsze
Posiadane auto: autobusy:313,316
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 17 Gru 2009, 00:22
Temat postu:

316cdi zapowietrzona czy głowica?


Witam! Walczę ze swoja 316 z 2002 roku. przebieg 335tys km, ma nowy termostat i pomkę odrzewania wersja z webasto ale nie działa ?? , problem temperatura skacze w zaleznosci od obciazenia 60-90 st, najgorsze to jest to ze ogrzewanie na postoju jest podzielone kierowca dostaje zimne a pasazer cieple,,,, troche gazu i jest dobrze,, jesli otworzy sie termostat to zapla sie kontrolka od poziomu plynu... ide odkrecam korek ... troche zabulgocze i poziom jest ok....

dodatkowo napisze ze zlokalizowalem drobny wyciek plynu chlodniczego z metalowej rurki nad kolektorem wydechowym,

auto jest w wersji autobus i ma dodatkowy grzejnik ale problem byl przed przerobka rowniez

podpowiedzcie co moge zrobic bo mam juz dosc Sad

dzieki
Powrót do góry
Qnisz

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 811
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie
Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Czw 17 Gru 2009, 11:05
Temat postu:

Re: ( Mercedes Sprinter ) 316cdi zapowietrzona czy głowica?


To bulgotanie i zmiana poziomu płynu to mi wygląda na zapowietrzony układ. Czy na termostacie miałeś odpowietrznik (taki mały otworek zamykany kulką). Sprawdź czy ten odpowietrznik nie jest zapchany a jak go nie masz to zrób go sam wywiercając mały otworek fi 2 mm w termostacie tak aby powietrze miało przejście jak zamknie się termostat.
Tylko jak zapowietrzony układ to niby powinien się przegrzać silnik, moze nie grzać kabiny ale temperatura silnika powinna iść na max.
_________________
www.qnisz.pl
Silniki Falowniki
Motoreduktory
Przekładnie
Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Powrót do góry
skype status
makinen_rally

Debiutant



Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 10
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowsze
Posiadane auto: autobusy:313,316
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 17 Gru 2009, 17:48
Temat postu:

Re: ( Mercedes Sprinter ) 316cdi zapowietrzona czy głowica?


dziękuje za podpowiedź, sprawdzę to. chyba jednak to uszczelka, po krótkiej jeździe i odkręceniu kurka zbiorniczka wyrównawczego wyrzuca wodę... no chyba że pompa wody??? [/youtube]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes Sprinter »

Opinie o samochodach Mercedes Sprinter - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne


MercedesGLC 250

145 900

2018r.

95 000 km

mazowieckie

MercedesE 280

28 000

2006r.

267 000 km

śląskie

MercedesE 220

43 900

2010r.

209 147 km

śląskie

MercedesB 150

28 900

2007r.

200 000 km

śląskie

MercedesE 220

27 000

2008r.

209 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System