Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes Sprinter ) MB SPRINTER 312 problem z ogrzewaniem-uszczelka pod głowicą?


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stefan13

Czytelnik



Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): poznań
Posiadane auto: sprinter
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 29 Sie 2010, 02:22
Temat postu:

Re: ( Mercedes Sprinter ) MB SPRINTER 312 problem z ogrzewaniem-uszczelka pod głowicą?


Witam!odnośnie grzania w sprinterze,nie narzekam, Jeżdziłem kaczką 310-2.9D,rok.1991,przebieg 720tys.km grzała b.dobrze,późniejszy sprinter 310-2.9 TDI,rok.1999,przebieg 616ts.km,żadnych problemów z silnikiem,również grzał b.ładnie,latem się grzał,ale po wymianie chłodnicy 85st,zimą 80st,kartony na chłodnicy nic nie pomagały.ale ogrzewanie było.Obecnie jeżdze 313 CDI rok.2005,obecnie 423tys.km/tak prywatnie uważam,że to za mały silnik do tej mocy i brak 6biegu/ i minionej zimy ogrzewanie dawało rade przy minus 35st.Odnośnie grzania na wolnych obrotach to ten ma tak,że jak ogrzewanie jest ustawione od minimum do 3/4 np.to na wolnych obrotach się wychładza.Układ chłodzenia z tego co widze jest inny niż w starych modelach.Ale po otwarciu na maxa zaworu ogrzewanie jest cały czas,czy to wolne czy wyższe obroty silnika.Dziwne,ale tak działa.Nie wiem jak to wygląda w blaszakach,ponieważ jeżdze skrzyniowym z plandeką i zimą zawsze zimno było w plecy od blachy,po ociepleniu tylnej ściany gąbka samoprzylepną 25mm jest duża różnica,jest cieplej i ciszej w kabinie.Odnośnie niskich temperatur silnika,to dieslowi szkodzi i proponuje wymianę termostatu,on może być winny.Kolega tak miał,ale w osobowym,długo się rozgrzewał i tylko do ok.40-50st.duży obieg i dodatkowo visco pracuje w sprinterze,pod wpływem ciepłego powietrza z chłodnicy.Po wymianie ok.85st.Ja mam termostat na 87st.ale moja wersja się zaczeła grzać.Przyczyna zawalona chłodnica cieczy,po wymontowaniu nie było widać żeberek,założyłem inna.może niekoniecznie,ale jest.Teraz znów się grzeje pod obciążeniem,ale to wina visca,termostat wymieniłem,myśląc,że to on,ale nie załącza się,ale jest chłodniej i daje rade 90-95st.wymienie je na przyszłe lato.
Od wczoraj stoi na warsztacie,poszedł olej na zewnątrz i mam nadzieje,że tylko turbina się rozsypała,nagła strata mocy,pełno dymu za autem/kolektor wydechowy/sporo oleju na drodze i najdziwniejsze,że żadna kontrolka się nie zapaliła.okaże się w poniedziałek co mu dolega,pozdrawiam wszystkich./za powstałe błędy,przepraszam.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2
Ogłoszenia sprzedaży - Mercedes Sprinter »

Opinie o samochodach Mercedes Sprinter - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne


MercedesB 180

25 800

2010r.

229 057 km

pomorskie

MercedesE 220

93 900

2016r.

238 100 km

mazowieckie

MercedesB 170

24 900

2009r.

193 125 km

mazowieckie

MercedesA 180

77 960

2020r.

55 230 km

mazowieckie

MercedesGL 450

102 700

2013r.

313 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System