Czesc. mam kilka pytan odnosnie mojego " Malenstwa" - Mercedesa W124 200E benzyna + gaz, model z 1987.
1.od niedawna czasu strasznie grzeje mi sie auto, temperatura wzrasta bardzo szybko do 90-100 stopni, zwlaszcza w korkach i na malych obrotach, plyn z chlodnicy znika w zastraszajacym tempie, wlasciwie to codziennie musialbym dolewac kilka litrow..
jak sadzicie czy mam podstawy by sie ludzic ze mam gdzies dziure w chlodnicy i plyn(zel) zalatwi sprawe, czy jest to sprawka termostatu czy tez moze chyba najgorsza opcja -uszkodzona uszczelka pod glowica??
2. od momentu zakupu praktycznie caly czas jezdze na LPG, a na benzynke przelaczam tylko jak gaz sie konczy i musze dotrzec jakos na stacje paliw. Zaznacze ze paliwa w baku zawsze bylo bardzo malo tj.ok 5litrow. Ostatnio dotankowalem auto benzyna mniej wiecej do polowy zbiornika i gdy jezdze na benzynie odczuwam szarpanie i dlawienie, czasami przerywanie.czym to moze byc spowodowane i jak to zlikwidowac?
3. zamierzam wymieniac olej, w zwiazku z tym pytanie jakiego uzyc? Pytam poniewaz na bagnecie nie mam notatki, a z poprzednim wlascicielem nie mam kontaktu:(
czekam na odpowiedzi na forum lub e-mail: jahary1@wp.pl prosze o zrozumienie-nie jestem mega znawca a kocham moje autko i zalezy mi na 100% sprawnosci.
jakbyscie znali rozwiazanie moich problemow bede wdzieczny.
Moze polecacie jakis warsztat w Warszawie w ktorym pracuja fachowcy i pasjonaci od Mercedesow?
Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) pilne!!! Mercedes W 124 200 E benzyna+gaz
cześć, noto stary masz poważny problem('')
Sad, ja montuje gaz i sam jeżdże mesiem, trochę juz mam doświadczenia,
jeżeli chodzi o płyn chłodniczy bez wizyty w warsztacie się nie obejdzie bo każda z 3 sytuacja jest możliwa
jeżeli chodzi o pracę na benzynie jeżeli to wtrysk benzyny to masz pewnie uszkodzony przepływomierz , wtrysk ( a mianowicie przepływomierz mechaniczny) trwale ulega uszkodzenie przy 1 wystrzale jeżeli jest tradycyjna instalacja a nie wtrysk IGS gazu, wtedy tylko wymiana wtrysku pomaga, teraz to ok 700,800 zł na allegro do 1500zł
może też pompa paliwa nie daje dobrego ciśnienia, przy gazie powinno się wozić min 1/3- 1/2 zbiornika benzyny aby pompa nie tłoczyła śmieci i rdzy ze zbiornika co powoduje jej zatarcie, musisz podjechać do dobrego warsztatu ( a takich jest coraz mniej) aby ci posprawdzali wszystko
CO DO PALIWKA to mam jeszcze gaznik wiec koszt nie bedzie zbyt wielki( mam nadzieje) , nawet jesli pompa do wymiany to ostatnio kosztowalo mnie to ok 75zl.niestety nikt mi nie powiedzial ze musze miec tyle benzyny w baku, stad pewnie ta awaria,wiec pewnie bede jezdzil na gazie..
Co do grzania to moze to awaria wlacznika wentylatora? ale tak jak mowisz trzeba zlozyc wizyte w warsztacie.tylko gdzie w Warszawie dobry zeby mnie nie oskubali?? dzieki za odpowiedz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 200-500 (W124) ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.