Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes 208 ) sprinter 208



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
halniak

Czytelnik



Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): puck

Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 14 Wrz 2007, 18:38
Temat postu:

sprinter 208


Wtam wsztstkich jestem tu nowy takze za wszyskie bledy i niescislosci przepraszam halniak....... mam taki problem zabralem sie za wymiane uszcelki pod glowica w moim sprinterze 2,3d wszystko rozebralem glowice odkrecilem ale zdjac jej calkiem nie moge bo nie pozwala na to taka ploza w ktorej sie slizga łancuch sa tam w glowicy takie bolce z gwintem m6 w srodku ktore tą ploze trzymaja.No i nie wiem co dalej prosze o jakies podpowiedzi.dziekuje
_________________
zeglarz
Powrót do góry
Qnisz

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 811
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie
Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Pią 27 Lis 2009, 14:14
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) sprinter 208


Sprawdź czy tego się nie demontuje od spodu silnika - po zdjęciu miski olejowej.
_________________
www.qnisz.pl
Silniki Falowniki
Motoreduktory
Przekładnie
Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Powrót do góry
skype status
Mietek60

Czytelnik



Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): sochaczew
Posiadane auto: mercedes
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Kwi 2012, 02:29
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) sprinter 208


Te bolce musisz wyciągnąć. Jakąkolwiek tulejkę (rurkę)nakładasz na ten bolec śrubę M-6 dłuższą od tulejki wkręcasz w bolec. Wkręcając śrubę jednocześnie wyciągasz bolec. Rozumiem że przed rozpięciem rozrządu porobiłeś znaki na pompie wale głównym i wałku. Najlepiej znaki na łańcuszku i trybach. Sprawdź w jakim stanie jest tryb napędzający pompę wtryskową jeśli będą lużne sprężyny będzie pływał zapłon i silnik klekotał, Po wymianie tryba musisz ustawiać zapłon sam tego nie zrobisz.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Mercedes 208 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne


Mercedes

klasa C

16 999

2005r.

300 000 km

wielkopolskie

Mercedes

200-500 (W124)

99 500

1992r.

104 000 km

pomorskie

Mercedes

klasa A

6 500

2001r.

235 000 km

pomorskie

Mercedes

klasa A

15 700

2007r.

134 000 km

pomorskie

Mercedes

klasa C

45 000

2011r.

188 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System