Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes 208 ) sprinter 208



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
halniak

Czytelnik



Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): puck

Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 14 Wrz 2007, 18:38
Temat postu:

sprinter 208


Wtam wsztstkich jestem tu nowy takze za wszyskie bledy i niescislosci przepraszam halniak....... mam taki problem zabralem sie za wymiane uszcelki pod glowica w moim sprinterze 2,3d wszystko rozebralem glowice odkrecilem ale zdjac jej calkiem nie moge bo nie pozwala na to taka ploza w ktorej sie slizga łancuch sa tam w glowicy takie bolce z gwintem m6 w srodku ktore tą ploze trzymaja.No i nie wiem co dalej prosze o jakies podpowiedzi.dziekuje
_________________
zeglarz
Powrót do góry
Qnisz

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 811
Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie
Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Pią 27 Lis 2009, 14:14
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) sprinter 208


Sprawdź czy tego się nie demontuje od spodu silnika - po zdjęciu miski olejowej.
_________________
www.qnisz.pl
Silniki Falowniki
Motoreduktory
Przekładnie
Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Powrót do góry
skype status
Mietek60

Czytelnik



Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 5
Skąd jesteś (miejscowość / region): sochaczew
Posiadane auto: mercedes
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Kwi 2012, 02:29
Temat postu:

Re: ( Mercedes 208 ) sprinter 208


Te bolce musisz wyciągnąć. Jakąkolwiek tulejkę (rurkę)nakładasz na ten bolec śrubę M-6 dłuższą od tulejki wkręcasz w bolec. Wkręcając śrubę jednocześnie wyciągasz bolec. Rozumiem że przed rozpięciem rozrządu porobiłeś znaki na pompie wale głównym i wałku. Najlepiej znaki na łańcuszku i trybach. Sprawdź w jakim stanie jest tryb napędzający pompę wtryskową jeśli będą lużne sprężyny będzie pływał zapłon i silnik klekotał, Po wymianie tryba musisz ustawiać zapłon sam tego nie zrobisz.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Opinie o samochodach Mercedes 208 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne


MercedesE 350

71 900

2013r.

252 000 km

kujawsko-pomorskie

MercedesA 180

12 800

2006r.

267 500 km

mazowieckie

MercedesGLA 180

96 900

2019r.

100 000 km

mazowieckie

MercedesA 250

69 700

2013r.

250 000 km

mazowieckie

MercedesE 250

68 900

2013r.

245 000 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System