Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4811 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Sob 25 Sty 2014, 23:36
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Zamek wlewu paliwa
Samo zacinanie nie ma zupełnie wpływu na możliwość zamknięcia auta z pilota. Problem może się pojawić dopiero w przypadku nieszczelności w układzie pneumatycznym. Możesz nas poinformować na czym owo "zacinanie" polega?
Dołączył: 04 Sty 2014 Posty: 18 Skąd jesteś (miejscowość / region): ROI Posiadane auto: A140 2001R
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 26 Sty 2014, 00:00
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Zamek wlewu paliwa
ok. Witam z Limerick
Opisze to tak.
Auto zakupiłem parę tygodni temu. Przy zakupie wszystko działało.
Gdy wróciłem do domu już rano nie mogłem otworzyć auto z pilota.
Przez parę kolejnych dni centralny raz działał raz nie aż całkiem wszystko zamarło.
Przy kolejnym tankowaniu podczas jazdy wcisnąłem zamykanie z kluczyka i o dziwo centralny zadziałał. Postawiłem wiec ze coś nie tak jest z blokada klapy od paliwa. Wczoraj rozruszałem ten pin i mogłem znowu zamykać i otwierać drzwi z pilota. Gdy już myślałem ze znalazłem przyczynę znowu z rana nie mogłem otworzyć drzwi z pilota. Dziś popsikałem po pinie wd40 ale niestety to nie pomogło. Wiec postanowiłem wyjąc ten mechanizm by to obadać z bliska, Stad było moje pytanie jak wyjąć ten mechanizm.
Dodam jeszcze ,że klapa bagażnika nie zamyka mi się z pilota. Słychać tylko podwójny stuk, oczywiście jak zadziała centralka. Tym miałem zająć się później.
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4811 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Wto 18 Lut 2014, 09:22
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Zamek wlewu paliwa
Siądź w aucie i w zupełnej ciszy uruchom centralny zamek. Jest duża szansa że usłyszysz gdzie ucieka powietrze - bo najprawdopodobniej przyczyną kłopotów jest nieszczelność układu. Może nawet bardziej korzystne będzie umieszczenie własnej osoby w obrębie bagażnika, bo podejrzewam, że nieszczelny jest siłownik klapki wlewu paliwa lub siłownik bagażnika. Drugi sposób to dotrzeć do pompki centralnego i po kolei zaślepiać przewody pneumatyczne. Jeżeli zaślepimy ten uszkodzony obwód to wtedy reszta zamków zacznie idealnie działać.
Jeżeli jednak zdecydujesz się wyjąć siłownik klapki, to było kilka typów. ten najpopularniejszy
http://allegro.pl/mercedes-w168-silownik-klapki-wlewu-paliwa-i3920311851.html
wyciągamy naciskając lekko skrzydełko plastikowe znajdujące się nad pierwszą literą "E". Wtedy zwolnimy blokadę i przesuniemy cały siłownik wzdłuż jego osi do tyłu. Jakby ktoś jeszcze nie wiedział, to czerwony dinks widoczny na obrazku służy do awaryjnego otwierania wlewu paliwa w przypadku awarii centralnego zamka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Nadwozie i podwozie
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.