Dołączył: 25 Gru 2009 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): lodz Posiadane auto: mercedes ml 270 cdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 25 Gru 2009, 14:38
Temat postu:
EPC i wiele wiecej pomocy !!!
witam wszystkich, moze ktos z was moze mi pomoc, mam problem ze swoim ml-em. zaczynam ruszac z pierwszego biegu i zaczyna migac zolty trojkat z wykrzyknikiem po chwili dwojka i miga znowu na trojce ok i na reszty biegow rowniez, zaznaczam ze nie ruszam z tzw piskiem
po chwili zapala sie zolta lampka epc i nie gasnie. dopiero powiedzmy nastemnego dnia rano epc nie istnieje, do puki nie zaczne jedzic. mam jeszcze kilka innych problemow np. low range (reduktor) zalanczam i nic miga mi na wyswietlaczu przez chwile i gasnie, czyli nie dziala ale czemu? co jeszcze - hmm. lampka swiec zarobych po odpaleniu zimnego silnika swieca sie caly czas chyba ze silnik bedzie juz cieply i wtedy po ponownym odpaleniu jest ok. plyn chlodniczy ostanio musialem dolac litr bo lampka sie zaswiecila, pojezdzilem kilka godzin i znowu to samo qwa. najgorsze jest to ze wydaje mi sie ze nigdzie nie leci z chlodnicy ale nie jestem pewien, dolewalem wode kilka razy ostatniego tygodnia czy to moze byc pekniety blok ;( jak ktos cos wie niech napisze swoja wypowiec prosze o pomoc co moge zrobic. bylem u takiego jednego koleszki podpinal go pod komputer Tester SOLUS PRO pokazal trzy bledy silnika - P2203, P0500, P1482. za wszelkie komenatrze bardzo dziekuje.
Dołączył: 25 Lis 2009 Posty: 811 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: niegdyś Mercedes W140 S320 LPG; Mercedes W220 S500 306KM 2000; Chysler Grand Voyager LE 3,3 LPG 2000; Honda CBR 1100 XX 164KM
Piwa: 38/0
Wysłany: Pią 25 Gru 2009, 21:39
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa ML ) EPC i wiele wiecej pomocy !!!
Ja tylko wypowiem się co do tego płynu chłodzącego - jak nigdzie nie widzisz wycieków to sprawdź czy nie rośnie Ci poziom, jak rośnie to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.
Jeśli nie rośnie poziom oleju to sprawdź czy nie idzie za dużo pary z rury wydechowej (chociaż to przy małym wycieku trudno zauważyć) - jeśli stwierdzisz, że pary jest nadmiar to też może być wina uszczelki pod głowicą lub co gorsze pęknięta głowica. Do takich uszkodzeń dochodzi często przy niskich temperaturach i zbyt gwałtownym obciążeniu silnika - np. zapalasz auto w górach przy mrozie -25 st. a potem od razu na trasę która wiedzie pod górę o ostrym nachyleniu. _________________ www.qnisz.pl SilnikiFalowniki Motoreduktory Przekładnie Wibratory Przemysłowe
'ZPA'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa ML ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.