witam! zapalam auto [180cdi] i po paru sekundach silnik ma odglos dudnienia i wpada w wieksze wibracje,po dodaniu gazu w okolice 1200obr. praca silnika sie wyrownuje,ale po powrocie do ok 800obr znow to samo, wjechalem na kanal bo myslalem ze moze gdzies tlumik przy nizszych obrotach wpada w wieksze wibracje i o cos stuka, ale nie TO napinacz podskakuje w gore i w dol,dodaje gazu i sie wyrownuje, CZy moze ktos mial taki przypadek albo sie na tym zna to prosze o podpowiedzi i z gory dziekuje za kazda rade ! powiem jeszcze ze auto jest w automacie i manewrowanie na parkingu jest mocno denerwujace bo odbywa sie bez dodawania gazu, pozdrawiam i czekam na podpowiedzi,
zamienilem alternator wraz ze sprzegielkiem [bo mialem drugi taki sam] jest troche lepiej bo mniej podskakuje ale w dalszym ciagu to nie jest jak powinno byc,silnik ma takie twarde drzenie,dodam ze tylko na wolnych obrotach,co jeszcze ma wplyw na przenoszenie takich drgan.
witam! zapalam auto [180cdi] i po paru sekundach silnik ma odglos dudnienia i wpada w wieksze wibracje,po dodaniu gazu w okolice 1200obr. praca silnika sie wyrownuje,ale po powrocie do ok 800obr znow to samo, wjechalem na kanal bo myslalem ze moze gdzies tlumik przy nizszych obrotach wpada w wieksze wibracje i o cos stuka, ale nie TO napinacz podskakuje w gore i w dol,dodaje gazu i sie wyrownuje, CZy moze ktos mial taki przypadek albo sie na tym zna to prosze o podpowiedzi i z gory dziekuje za kazda rade ! powiem jeszcze ze auto jest w automacie i manewrowanie na parkingu jest mocno denerwujace bo odbywa sie bez dodawania gazu, pozdrawiam i czekam na podpowiedzi,
witam! przyczyna drgan napinacza okazala sie sprezarka klimy [prawdopodobnie sprzeglo] ale wymienilem cala i po problemie,dzieki za podpowiedzi i mam OGOLNA PROSBE zeby po rozwiazaniu problemow z wlasnymi usterkami opisywac do konca ich rozwizania,bo inaczej forum traci swoj sens.
Re: ( Mercedes klasa B ) podskakuje napinacz paska wielorowkowego
Witam, ja w swojej B-200 mam podobny problem wibrowania paska wielorowkowego na zimnym silniku (bardziej w zimę mniej w lato). Po oględzinach nie znalazłem 100% usterki. Zmieniłem koło pasowe ze sprzęgłem alternatora i nic się nie zmieniło. Doszedłem do wniosku, że taki urok tego silnika. Jak ktoś miał podobny problem i sobie poradził proszę o podpowiedź.
Re: ( Mercedes klasa B ) podskakuje napinacz paska wielorowkowego
Kolega wyżej sugeruje sprzęgło sprężarki. Hm... moja sprężarka nie posiada sprzęgła elektromagnetycznego. Załączanie klimy odbywa się poprzez zawór gazowy a sprężarka pracuje non stop.
Dołączył: 09 Gru 2010 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łodygowice/śląskie Posiadane auto: opel astra H 2004, 1,6 twinport, Mercedes B180, 2006
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 02 Sty 2012, 21:35
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa B ) podskakuje napinacz paska wielorowkowego
Ja mam podobny problem. Odpalam autko i jest ok. jak tylko włączę wentylator obojętne na który bieg to zaczyna silnik falować i jest taki spadek napięcia, że aż światła mi przygasają w rytm falujących obrotów. dzieje się tak przez około 40 minut jazdy. dodam że autko ma klimatronik jednak mam problem ze sprężarką bo gdzieś ulatnia się gaz i aktualnie mam pusto. wyłączam manualnie klime ale nie zmienia to nic. proszę o pomoc bo nie chciał bym czegoś poważniej uszkodzić.
Re: ( Mercedes klasa B ) podskakuje napinacz paska wielorowkowego
Mam podobny problem,podczas wymiany swiec zarowych serwis stwierdzil koniecznosc wymiany napinacza i sprzegielka na kole pasowym sprezarki klimy wraz z paskiem wielorowkowym.Obliczono koszt naprawy na kwote 2300,a sprzegielko po regeneracji.Postanowilem wymienic napinacz i pasek poniewaz z historii serwisowej widnieje wymiana sprezaki w grudniu 2008 r w Francji.Te robote zrobi ,,Pan Tadek"(stawka za roboczogodzine niewspolmierna do serwisowej).Jesli zabieg nie zlikwiduje dalej tego turkotania to pojade do serwisu na wymiane sprzegielka kola sprezarki klimy.
Mam tez klopot z centralnymi tzw ,,szycie" nie moge znalesc mechanika ktory chcialby to zrobic.Natomiast w serisie zasugerowano mi ze pierwsze b klasy mialy za twarde i za dlugie mieszki oslaniające wodzik zamka.
Cos w tym musi byc!!!mechanik przeglądając zamki nie zalozyl w tylnych dzrzwiach tego mieszka,problem znikl,zamek nie szyl,ale za to klekotal na kazdej nierownosci,zpo zamontowaniu mieszka problem szycia natychmiast powrocil.Mysle ze warto to sprawdzic. _________________ ŻYCIE JEST PO TO BY ZAP.......Ć NA MOTO!!!!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa B ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.