Witam wszystkich,mam problem z uruchomieniem silnika tj.jak zgaszę silnik ciepły to po ok.20-30 min. żeby uruchomić ponownie silnik muszę kręcić dość długo rozrusznikiem żeby silnik załapał (nawet do kilkunastu sekund).Na zimnym pali doskonale ,jak uruchamiam do paru minut po zgaszeniu i po dłuższym czasie to też pali dobrze.Wydaje mi się że te problemy występują przy spadku tem.silnika do ok.70 st.Prosze o jakieś rady .Pozdrawiam
Niemam pojęcia naprawiam sam drobne usterki ale nie takie .Poprostu byłem u mech. koszt czujnika ok.200. No i najwarzniejsze nie kupuj orginała bo bo ten z MB nie podziała ci długo, poprostu MB wypuscił wadliwe.Ja mam założony zamiennik włoski.Tak mi doradził mechanik i powiem Ci jeszcze że auto było na 3 warzstatach w Nimczech i 4 w Polsce i tylko rozkładali ręce a co chcieli mi wymienić to masakra!!.
Kolego zagrzej go do pelnej tep. tj. do 80C i zgas i nic nie czekaj tylko odrazu pal jak nie zapalisz wogóle to czujnik na 100% a jak zapalisz po wielkich trudach to wtryski tak jak kolega wspomniał. Własnie w moim przypadku wszyscy obstawiali na wtryski.
Koledzy ,wtryski miałem robione ok.6 m-cy temu ,w styczniu miałem je sprawdzane jeszcze raz i są dobre (stwierdzenie mechanika ,wtryski były wyciągane i wysyłane do chyba Tych).Na walniętych wtryskach to jak był zimny to wcale nie łapał, teraz to się zdarza nie zawsze i po kilkunastu sekundach załapie.
wtryski można łatwo sprawdzić nie musisz ich nigdzie wysyłać zakładasz na przelew wężyki i kręcisz chwile rozrusznikiem jak któryś wtrysk przeleje tzn że jest do wymiany
koledzy pisze bo mam poważne problemy ze swoim autem nie pali jak zimny tylko na Plaka jak go zgaszę zapali choć ma ciężko odczekam 10 minut i na ciepłym tez nie pali muszę znowu palić na Plaka proszę o pomoc świeci EDC teraz kontrolka od ABS i olej wskaźnik temperatury przestał pokazywać i obrotów silnika tez nie pokazuje autko to mercedes sprinter 311 2148cm cdi z 2002 roku _________________ mam problem
Witam kolegów,właśnie jestem po wizycie w zakładzie Boscha ,stwierdzili niskie ciśnienie ,wymienili oring na zaworze w listwie paliwowej i powiedzieli ze jest O.K. Lecz te ich O.K. okazał sie do d..py bo na drugi dzien po zagrzaniu silnika i postoju ok 15 min znowu nie zapalił ,po rozmowie tel. diagnoza padnięte wtryski przelewają , sprawdziłem na zimnym po 1 min na wolnych obrotach każdy trysk przelał 7-8 gram ,na ciepłym 10-11 gr., szpec powiedział ze norma to 50 gram ( suma wszystkich?), dodatkowo zauważyłem że w przewodzie elastycznym przezroczystym idącym od listwy do pompy(chyba) z czasem pojawiają się pęcherzyki powietrza.Czy jest możliwość zapowietrzania się układu? uciekania paliwa do silnika ?
Pozdrawiam
dziabek twojemu sprinterowi dolega prawdopodobnie jedna rzecz . Maasz do wymiany wtryski koszt jednego 500zł (jak sie nie myle) jestem prawie pewny po miałem dokładnie to samo co ty i tez swieciło mi sie EDC okazało się że dwa są niesprawne.
A jak kolego pompa wysokiego ciśnienia czytałem gdzieś ale tylko czytałem więc nie potwierdzam tego a mianowicie że jeśli nie pali na gorącym silniku spróbuj polać pompę zimna woda (jeżeli silnik jest nagrzany i nie chce zapalić) i zaraz zapalić jak pomoże to może być pompka do regeneracji ---- gdzieś to na jakimś forum wyczytałem więc pisze ale to nie jest moja opinia
Witam, awaria usunięta ,trochę mnie to kosztowało ale trudno.
Wymieniłem wtryski ( po regeneracji -1000zł) silnik nagrzany i d....pa dalej nie chce zapalić ,w końcu rozebranie popy wysokiego ciśnienia paliwa i okazuje się że jedna sekcja przypalona i duży luz na tłoczku,zakup używki i silnczek smiga teraz .(szkoda że informacji jednego z kolegów z forum o polaniu pompy zimną wodą dotarła do mnie po zakupie już wtrysków)
Pozdrawiam wszystkich a w szczególności tych którzy udzielali mi porad
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.