Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lktoja

Debiutant



Dołączył: 13 Sie 2008
Posty: 23


Piwa: 2/2
Wysłany: Pon 09 Sie 2010, 18:56
Temat postu:

DŁUGOŚĆ PASKA


DLACZEGO 1715mm , ZAMIAST 1720mm???

- Chyba tylko żeby ciaśniej chodził

w sklepach internetowych pozostałe firmy BOSCH KAGER, Gates też podają 1720mm
Powrót do góry
delek

Auto Maniak



Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 825
Skąd jesteś (miejscowość / region): wlkp
Posiadane auto: w168 170 cdi
Piwa: 95/5
Wysłany: Pon 09 Sie 2010, 19:16
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Długość paska dla tego silnika ze sprężarką klimatyzacji to 1720+/-5 mm
więc wszystko się zgadza Smile
Powrót do góry
jarkoMR

Debiutant



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): zd-wola woj łódzkie
Posiadane auto: VITO 639. 2004r 109 cdi .A klasa 1,7cdi 1998r
Piwa: 0/7
Wysłany: Pią 10 Gru 2010, 19:55
Temat postu:

pasek wieloklinowy


MAM ZERWANY PASEK WIELOKLINOWY JLE MOŻE KOSZTOWAC WYMIANA I CZY TRZEBA OPUSZCZAC SILNIK ILE CZASU MOŻE TO ZAJĄC. CO EWĘTUALNIE NALEŻAŁO BY PRZY TEJ USTERCE WYMIENIC. PROSZĘ O POMOC. mercedes A170cdi. Crying or Very sad
Powrót do góry
jarkoMR

Debiutant



Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): zd-wola woj łódzkie
Posiadane auto: VITO 639. 2004r 109 cdi .A klasa 1,7cdi 1998r
Piwa: 0/7
Wysłany: Pon 13 Gru 2010, 11:22
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


MAM ZERWANY PASEK WIELOKLINOWY JLE MOŻE KOSZTOWAC WYMIANA I CZY TRZEBA OPUSZCZAC SILNIK ILE CZASU MOŻE TO ZAJĄC. CO EWĘTUALNIE NALEŻAŁO BY PRZY TEJ USTERCE WYMIENIC. PROSZĘ O POMOC. mercedes A170cdi. Crying or Very sad Confused
Powrót do góry
chrustu1

Czytelnik



Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice
Posiadane auto: A W168 1.7CDI 2001r
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Sty 2011, 18:56
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Witam ja również mam problem z paskiem a dokładniej chodzi o głośny rechot (prace drżenie paska) nad mienie że mój mechanior wymienił
1 łożysko sprężarki klimatyzacji
2 rolki
3 pasek
4 sprzęgiełko alternatora
No i jak rechotał tak rechocze tyle że jeszcze głośniej oglądał napinacz mówi że chodzi bez zarzutu a cha pasek nie rechocze zaraz po odpaleniu przez jakieś pięć sekund po obciążeniu alternatora się zaczyna dzięki za pomoc .
A W168 2001 po lifcie 1,7 CDI
po przekroczeniu 900/obr/min robi się cicho
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Nie 30 Sty 2011, 18:56
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
dar07

Czytelnik



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie
Posiadane auto: mercedes A170CDI L
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 04 Lut 2011, 21:20
Temat postu:

pasek


pasek w tym aucie to porażka (żeby nie napisać - przekleństwo).
Mam A170CDI L od 2002 (salon). Do dziś (włącznie z wczoraj) strzelił 8 (osiem !!!) razy.
Dwa razy w ciągu pierwszych trzech lat. Był na gwarancji, więc laweta i serwis.
Po gwarancji: za pierwszym razem - tylko pasek i jedna rolka (koło) - koszt ok. 400 zł (prywatny warsztat). Najpierw byłem w serwisie autoryzowanym i tam usłyszałem: od 800 do 1400 w zależności co jeszcze oprócz paska (tzn. ile i jakie rolki, koła, napinacze).
Drugi raz (w trasie) koszt: ok. 500 zł (nie wiem co jeszcze oprócz paska).
Trzeci raz (miasto), koszt ok. 700 zł (j.w.)
w międzyczasie wymieniłem pasek, choć był ale po wjechaniu w kałużę już piszczał.
Czwarty raz, też tylko pasek (bez rolek chyba, bo koszt ok. 150).
Piąty: koszt 1100 zł ( w tym ok. 350 - naprawa alternatora).
No i wczoraj znowu. jeszcze nie wiem ile będzie kasy.
ODRADZAM ZDECYDOWANIE TO AUTO !!!
Powrót do góry
sardzent

Auto Maniak



Dołączył: 09 Maj 2010
Posty: 803
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: AMG S55
Piwa: 17/4
Wysłany: Pią 04 Lut 2011, 21:54
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


trudno mi uwierzyc ze to tak samo z siebie

a czy z reszta osprzetu wszystko cacy? tzn kola pasowe itp itp
Powrót do góry
dar07

Czytelnik



Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie
Posiadane auto: mercedes A170CDI L
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 05 Lut 2011, 09:29
Temat postu:

pasek


zwracam uwagę, że trzy razy pasek poszedł "pod opieką" autoryzowanego serwisu (oryginał - nowy, i dwa razy zakładany przez "fachowców"). i też nie pochodził średnio roku.
Powrót do góry
max0107

Debiutant



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 23
Skąd jesteś (miejscowość / region): Stargard / Zach-pom
Posiadane auto: A170L CDI, 2003
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 05 Lut 2011, 12:45
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Napinacz w InterCarsie - koszt 450zł, w ASO Mercedes Szczecin koszt 800zł. Do tego pompa wody i oczywiście pasek - Robocizna kolejne 800 ( opuszczanie silnika ). No i oczywiście jak silnik idzie w dół to może się okazać jeszcze coś dodatkowego do wymiany.


To auto to kompletna porażka, gdyby nie upory małżonki już dawno bym się go pozbył !!!
_________________
Jak mówię to mówię, jak mówię to wiem. Jak nie wiem to się nie odzywam.
Powrót do góry
Janusz MB

Debiutant



Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 24
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: opel omega 1998 170 000km.
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 24 Mar 2012, 00:06
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Wymiana napinacza paska klinowego czasami wymaga opuszczenia silnika. W 15 minut nie ma możliwości wymiany napinacza paska! Sam pasek to około 15-25 min roboty! Nie licząc dodatkowego czasu na osłony czy podnoszenie auta...
Co do alternatora to koło pasowe powinno być z funkcją "wolnego koła".

Dodatkowo konieczne jest precyzyjne ustawienie w jednej lini elementów po których "chodzi " pasek klinowy.
_________________
Czasami to co wydaje się niemożliwe staje się proste po kilku właściwych słowach...
Powrót do góry
timoon4

Czytelnik



Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Mercedes-Benz A170 CDI 199r
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 04 Sie 2015, 21:05
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Ja wymieniłem w swoim A170 Cały napinacz z paskiem i rolkami. Za całość zapłaciłem 1000zł z robocizną. Po przejechaniu około 150km zaczęło mi strasznie piszczeć po odpaleniu silnika, a po dodaniu gazu jeszcze bardziej. Po przejechaniu kilku kilometrów piszczenie ustawało. Ale.... zrobiłem ostatnio około 1000km na takim stanie no i stało się.... teraz piszczy bez przerwy. Dopiero jak rozgrzeje silnik to przycisza się piszczenie jak mam niskie obroty. I teraz nie wiem.... czy to wina tego że ten pasek na napinaczu mógł sie jakos poluzować? Czy to coś innego? Myślicie że mogę to zgłosić w ramach reklamacji do mechanika żeby to poprawił? Nie mam ochoty doplacac wiecej do tego merca bo już prawie 2tys w niego wpłaciłem a efektu jak nie było tak nie ma Sad
Powrót do góry
User019

Debiutant



Dołączył: 04 Cze 2014
Posty: 43
Skąd jesteś (miejscowość / region): wwa
Posiadane auto: W168 170CDI 2002
Piwa: 1/3
Wysłany: Wto 03 Lis 2015, 19:10
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Raczej łożysko lub sprzęgiełko na kompresorze klimy.
Powrót do góry
dawidek1

Debiutant



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 42
Skąd jesteś (miejscowość / region): Bydgoszcz
Posiadane auto: Citroen C4 1,6 16V 2006r.
Piwa: 1/0
Wysłany: Sro 04 Lis 2015, 21:50
Temat postu:

Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy


Witam
Do timoon4:
Miałem podobny przypadek tzn. wymiana napinacza (INA) łożyska (koło wolnego biegu) alternatora (VALEO), pompa wody (magnetii marelii) + łożysko klimatyzacji + wymiana paka (contitech ). Po przejechaniu ok 400km - pasek zaczął piszczeć. Po rozgrzaniu - przestawał. Po następnych ok 200km - piszczał cały czas. Zdjąłem pasek - rolki -ok, pompa wody - ok, alternator -ok. Założyłem pasek ale "odwrotnie" tzn obróciłem go o 180 st. (tzn rant paska który był "przy silniku" jest obecnie na zewnątrz) I na chwilę obecną - pis ustał. Zobaczę po przejechaniu następnych km.
Pozdrawiam
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla


MercedesA 180

73 900

2016r.

148 000 km

wielkopolskie

MercedesC 180

39 900

2011r.

162 272 km

mazowieckie

MercedesC 180

18 000

1996r.

296 000 km

śląskie

MercedesR 350

69 700

2012r.

260 000 km

mazowieckie

MercedesE 200

29 990

2010r.

256 900 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System