Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): zd-wola woj łódzkie Posiadane auto: VITO 639. 2004r 109 cdi .A klasa 1,7cdi 1998r
Piwa: 0/7
Wysłany: Pią 10 Gru 2010, 19:55
Temat postu:
pasek wieloklinowy
MAM ZERWANY PASEK WIELOKLINOWY JLE MOŻE KOSZTOWAC WYMIANA I CZY TRZEBA OPUSZCZAC SILNIK ILE CZASU MOŻE TO ZAJĄC. CO EWĘTUALNIE NALEŻAŁO BY PRZY TEJ USTERCE WYMIENIC. PROSZĘ O POMOC. mercedes A170cdi.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): zd-wola woj łódzkie Posiadane auto: VITO 639. 2004r 109 cdi .A klasa 1,7cdi 1998r
Piwa: 0/7
Wysłany: Pon 13 Gru 2010, 11:22
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
MAM ZERWANY PASEK WIELOKLINOWY JLE MOŻE KOSZTOWAC WYMIANA I CZY TRZEBA OPUSZCZAC SILNIK ILE CZASU MOŻE TO ZAJĄC. CO EWĘTUALNIE NALEŻAŁO BY PRZY TEJ USTERCE WYMIENIC. PROSZĘ O POMOC. mercedes A170cdi. Crying or Very sad
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice Posiadane auto: A W168 1.7CDI 2001r
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Sty 2011, 18:56
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Witam ja również mam problem z paskiem a dokładniej chodzi o głośny rechot (prace drżenie paska) nad mienie że mój mechanior wymienił
1 łożysko sprężarki klimatyzacji
2 rolki
3 pasek
4 sprzęgiełko alternatora
No i jak rechotał tak rechocze tyle że jeszcze głośniej oglądał napinacz mówi że chodzi bez zarzutu a cha pasek nie rechocze zaraz po odpaleniu przez jakieś pięć sekund po obciążeniu alternatora się zaczyna dzięki za pomoc .
A W168 2001 po lifcie 1,7 CDI
po przekroczeniu 900/obr/min robi się cicho
Dołączył: 04 Lut 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie Posiadane auto: mercedes A170CDI L
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 04 Lut 2011, 21:20
Temat postu:
pasek
pasek w tym aucie to porażka (żeby nie napisać - przekleństwo).
Mam A170CDI L od 2002 (salon). Do dziś (włącznie z wczoraj) strzelił 8 (osiem !!!) razy.
Dwa razy w ciągu pierwszych trzech lat. Był na gwarancji, więc laweta i serwis.
Po gwarancji: za pierwszym razem - tylko pasek i jedna rolka (koło) - koszt ok. 400 zł (prywatny warsztat). Najpierw byłem w serwisie autoryzowanym i tam usłyszałem: od 800 do 1400 w zależności co jeszcze oprócz paska (tzn. ile i jakie rolki, koła, napinacze).
Drugi raz (w trasie) koszt: ok. 500 zł (nie wiem co jeszcze oprócz paska).
Trzeci raz (miasto), koszt ok. 700 zł (j.w.)
w międzyczasie wymieniłem pasek, choć był ale po wjechaniu w kałużę już piszczał.
Czwarty raz, też tylko pasek (bez rolek chyba, bo koszt ok. 150).
Piąty: koszt 1100 zł ( w tym ok. 350 - naprawa alternatora).
No i wczoraj znowu. jeszcze nie wiem ile będzie kasy.
ODRADZAM ZDECYDOWANIE TO AUTO !!!
Dołączył: 04 Lut 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): łódzkie Posiadane auto: mercedes A170CDI L
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 05 Lut 2011, 09:29
Temat postu:
pasek
zwracam uwagę, że trzy razy pasek poszedł "pod opieką" autoryzowanego serwisu (oryginał - nowy, i dwa razy zakładany przez "fachowców"). i też nie pochodził średnio roku.
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Napinacz w InterCarsie - koszt 450zł, w ASO Mercedes Szczecin koszt 800zł. Do tego pompa wody i oczywiście pasek - Robocizna kolejne 800 ( opuszczanie silnika ). No i oczywiście jak silnik idzie w dół to może się okazać jeszcze coś dodatkowego do wymiany.
To auto to kompletna porażka, gdyby nie upory małżonki już dawno bym się go pozbył !!! _________________ Jak mówię to mówię, jak mówię to wiem. Jak nie wiem to się nie odzywam.
Dołączył: 23 Mar 2012 Posty: 24 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: opel omega 1998 170 000km.
Piwa: 1/0
Wysłany: Sob 24 Mar 2012, 00:06
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Wymiana napinacza paska klinowego czasami wymaga opuszczenia silnika. W 15 minut nie ma możliwości wymiany napinacza paska! Sam pasek to około 15-25 min roboty! Nie licząc dodatkowego czasu na osłony czy podnoszenie auta...
Co do alternatora to koło pasowe powinno być z funkcją "wolnego koła".
Dodatkowo konieczne jest precyzyjne ustawienie w jednej lini elementów po których "chodzi " pasek klinowy. _________________ Czasami to co wydaje się niemożliwe staje się proste po kilku właściwych słowach...
Dołączył: 04 Sie 2015 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Mercedes-Benz A170 CDI 199r
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 04 Sie 2015, 21:05
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Ja wymieniłem w swoim A170 Cały napinacz z paskiem i rolkami. Za całość zapłaciłem 1000zł z robocizną. Po przejechaniu około 150km zaczęło mi strasznie piszczeć po odpaleniu silnika, a po dodaniu gazu jeszcze bardziej. Po przejechaniu kilku kilometrów piszczenie ustawało. Ale.... zrobiłem ostatnio około 1000km na takim stanie no i stało się.... teraz piszczy bez przerwy. Dopiero jak rozgrzeje silnik to przycisza się piszczenie jak mam niskie obroty. I teraz nie wiem.... czy to wina tego że ten pasek na napinaczu mógł sie jakos poluzować? Czy to coś innego? Myślicie że mogę to zgłosić w ramach reklamacji do mechanika żeby to poprawił? Nie mam ochoty doplacac wiecej do tego merca bo już prawie 2tys w niego wpłaciłem a efektu jak nie było tak nie ma
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Witam
Do timoon4:
Miałem podobny przypadek tzn. wymiana napinacza (INA) łożyska (koło wolnego biegu) alternatora (VALEO), pompa wody (magnetii marelii) + łożysko klimatyzacji + wymiana paka (contitech ). Po przejechaniu ok 400km - pasek zaczął piszczeć. Po rozgrzaniu - przestawał. Po następnych ok 200km - piszczał cały czas. Zdjąłem pasek - rolki -ok, pompa wody - ok, alternator -ok. Założyłem pasek ale "odwrotnie" tzn obróciłem go o 180 st. (tzn rant paska który był "przy silniku" jest obecnie na zewnątrz) I na chwilę obecną - pis ustał. Zobaczę po przejechaniu następnych km.
Pozdrawiam
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.