Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Witam Mysle ze rowki na kolach byly sprawdzone? Ja stawiam na pasek lepiej zalozyc jakiejs lepszej marki. Choc jezeli masz klime to ja spotkalem sie ze klijent przyjechal samochodem bo mu piszczal pasek ,ale mowil ze pare dni temu jakis mechanik zmienial mu pasek rolki itp. Co sie okazalo ze byl zle zalozony .Jest mozliwosc zalozenia na dwa sposoby . Lepiej sprawdzic!
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Witam, panowie u mnie też były piski i rwało nowy pasek wielorowkowy,okazało się że do wymiany jest sprzęgiełko alternatora wymieniłem jak mechanik kazał i na razie jest ok. ale dziwne bo po założeniu alternatora i załozenia klem na akumulator słychać dziwne dźwięki spod pompy wspomagania co kiedyś nigdy mi się to nie zdarzyło
Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: MB a-klasse 170cdi
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 11 Maj 2010, 14:47
Temat postu:
rwie pasek wieloklinowy
u mnie zsuwa sie pasek wieloklinowy i automatycznie rwie sie, wymieniłem juz rolki najpierw na rolki ruville ale okazalo sie ze to kupa bo wadliwe wiec zalozylem inne ale dalej to samo. od czego to może być alternator, napinacz czy coś z całym tym mocowaniem rolek? już mi brak pomysłów... :/
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Witam to moj pierwszy post.
Mam podobny problem, jestem przed wymianą napinacza, przy okazji chcę zrobić alternator żeby mieć spokój na 2-3 lata...
z tego co się zorientowałem na allegro gość sprzedaje ruvile kompletny napinacz za 290 PLN.
nie namierzyłem jeszcze ceny sprzęgiełka alternatora, zna ktoś cenę?
ewentulanie numer (wymiary) tego sprzęgiełka (łożyska)?
Podłączę się również z pytaniem. Czy ktoś osoboście wymieniał napinacz?
Gość w warsztacie zaproponował mi wymianę ale wyciągając silnik ...nie wiem na razie co o tym sądzić..
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Nie wiem co Ci gosc powiedzial i dlaczego az tak.
Wymienialem napinacz i tak w Mercedesie zaplacilem za niego 245zl + dwie rolki po 60zl do A170 z 2004r. Sama wymiana to czas okolo 15 min.
Pasek to 5PK1715 Contitecha nie jak podaja w katalogach 5PK1720.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): zd-wola woj łódzkie Posiadane auto: VITO 639. 2004r 109 cdi .A klasa 1,7cdi 1998r
Piwa: 0/7
Wysłany: Pią 10 Gru 2010, 19:55
Temat postu:
pasek wieloklinowy
MAM ZERWANY PASEK WIELOKLINOWY JLE MOŻE KOSZTOWAC WYMIANA I CZY TRZEBA OPUSZCZAC SILNIK ILE CZASU MOŻE TO ZAJĄC. CO EWĘTUALNIE NALEŻAŁO BY PRZY TEJ USTERCE WYMIENIC. PROSZĘ O POMOC. mercedes A170cdi.
Dołączył: 01 Mar 2010 Posty: 43 Skąd jesteś (miejscowość / region): zd-wola woj łódzkie Posiadane auto: VITO 639. 2004r 109 cdi .A klasa 1,7cdi 1998r
Piwa: 0/7
Wysłany: Pon 13 Gru 2010, 11:22
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
MAM ZERWANY PASEK WIELOKLINOWY JLE MOŻE KOSZTOWAC WYMIANA I CZY TRZEBA OPUSZCZAC SILNIK ILE CZASU MOŻE TO ZAJĄC. CO EWĘTUALNIE NALEŻAŁO BY PRZY TEJ USTERCE WYMIENIC. PROSZĘ O POMOC. mercedes A170cdi. Crying or Very sad
Dołączył: 30 Sty 2011 Posty: 2 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice Posiadane auto: A W168 1.7CDI 2001r
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Sty 2011, 18:56
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Pasek Wieloklinowy
Witam ja również mam problem z paskiem a dokładniej chodzi o głośny rechot (prace drżenie paska) nad mienie że mój mechanior wymienił
1 łożysko sprężarki klimatyzacji
2 rolki
3 pasek
4 sprzęgiełko alternatora
No i jak rechotał tak rechocze tyle że jeszcze głośniej oglądał napinacz mówi że chodzi bez zarzutu a cha pasek nie rechocze zaraz po odpaleniu przez jakieś pięć sekund po obciążeniu alternatora się zaczyna dzięki za pomoc .
A W168 2001 po lifcie 1,7 CDI
po przekroczeniu 900/obr/min robi się cicho
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony 1, 2Następny
Strona 1 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.