Dołączył: 21 Sty 2009 Posty: 65 Skąd jesteś (miejscowość / region): kuj -pom Posiadane auto: toyota rav 4
Piwa: 1/1
Wysłany: Pon 06 Gru 2010, 20:41
Temat postu:
dziura w tłoku,
witam kolega ma a170 i ostatnio ma problem z silnikem tj, pracuje nieruwno czasami na na wolnych czasami jak zimny czasami gdy ciepły.po podłączeniu pod komputer nic nie wykazało wszystko ok. a mechanik powiedzal że to może być dziurawy tłok. paliwo jest ok sam. garażowany odpala też bez problemu. może znacie jakąś inną przyczyne może wtryski może pompa może coś innego
Odpowiem tak: dobrze by było podłączyć samochód do komputera gdy jest to "czasami" i wtedy sprawdzić parametry rzeczywiste układu wtryskowego. Natomiast dziura w tłoku -
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4811 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 409/28
Wysłany: Pon 06 Gru 2010, 21:54
Temat postu:
Re: dziura w tłoku,
czapelek37 napisał:
witam kolega ma a170 i ostatnio ma problem z silnikem tj, pracuje nieruwno czasami na na wolnych czasami jak zimny czasami gdy ciepły.po podłączeniu pod komputer nic nie wykazało wszystko ok. a mechanik powiedzal że to może być dziurawy tłok. paliwo jest ok sam. garażowany odpala też bez problemu. może znacie jakąś inną przyczyne może wtryski może pompa może coś innego
Duże litery Ci się w klawiaturze zacięły????
Odnośnie dziury w tłoku - komputer serwisowy umożliwia wykonanie testu kompresji. Kilkanaście sekund (bez demontażu żadnych elementów silnika!) i otrzymujesz odpowiedź, który cylinder "odstaje" od pozostałych. Zresztą przy dziurze w tłoku pojawiają się znaczne przedmuchy spod korka wlewu oleju. Nawet komputer niepotrzebny...
witam kolega ma a170 i ostatnio ma problem z silnikem tj, pracuje nieruwno czasami na na wolnych czasami jak zimny czasami gdy ciepły.po podłączeniu pod komputer nic nie wykazało wszystko ok. a mechanik powiedzal że to może być dziurawy tłok. paliwo jest ok sam. garażowany odpala też bez problemu. może znacie jakąś inną przyczyne może wtryski może pompa może coś innego
Duże litery Ci się w klawiaturze zacięły????
Odnośnie dziury w tłoku - komputer serwisowy umożliwia wykonanie testu kompresji. Kilkanaście sekund (bez demontażu żadnych elementów silnika!) i otrzymujesz odpowiedź, który cylinder "odstaje" od pozostałych. Zresztą przy dziurze w tłoku pojawiają się znaczne przedmuchy spod korka wlewu oleju. Nawet komputer niepotrzebny...
Moze juz skonczysz z tymi duzymi literami, w koncu to nie jest forum o jezyku polskim _________________ adam28i
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.