Witam.
Ja mam w moim sprinterze na bliźniaczych kołach przełożenie 51:13, a chciałbym szybszy dyfer.
Na allegro są dyfry 48:11 52:11. jak sie to liczy?
Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 230 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Master, Ford C-max, Sprinter 313 - 906
Piwa: 5/3
Wysłany: Wto 15 Cze 2010, 15:11
Temat postu:
Re: Sprinter 518 cdi przełożenie mostu
bronek12 napisał:
Witam.
Ja mam w moim sprinterze na bliźniaczych kołach przełożenie 51:13, a chciałbym szybszy dyfer.
Na allegro są dyfry 48:11 52:11. jak sie to liczy?
No wiec to jest tak jak z prezutkami w rowerze jak mas z 48:11 to potrzebujesz wiecej obrotów by jechac 100km/h niz przy przelozeniu 52:11 ale coś za coś i bedzie sie wolniej zbierał przy starcie zaladowany i trzeba wiedziec czy piersze cyfry to sa od wałka atakującego czy talerza. bo wałek atakujacy napedza talerz który podaje moc na koła
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.