Panowie mam taki problem z mercedesem 190 ,1977ccm rok1985 automat ze jak go odpalam zimnego to wyje na wysokich obrotach a jak sie nagrzeje to tak jak by tam duch siedzial i co druga sekunde dodawal gazu bzum,bzium,bzium,bzium .a w czasie jazdy sam mi sie rozpedza na pewne obroty wtedy go zchamowuje a on bzium,bzium,bzium i w tym rytmie podszarpie az znowu wejdzie na te swoje wyzsze obroty(brak obrotomierza ok. 3tys) i se goni.zdjąłem przeustnice i ja wyczyścilem chociaz sensu niewidzialem. dodam ze jest tam lpg ale bylo odlączone, jaja zaczely sie gdy ja podlaczylem (mimo ze i tak na gazie niewlaczony)
po jakichs 4 godzinach jazdy.ciezko zaczal palic czy zimny czy cieply trzeba krecic z 5-8 sekund zanim zaskoczy.fachowcy zagladali i niedali rady. pomocy jak kto co wie. podejzewam elektryke ale niewie co
prawdopodobnie trzeba wycentrować przepustnice bo obiera o ścianke, po zdjęciu filtra powietrza naciśnij na tarczke, powinna się bez oporu poruszać, jest to częsta usterka mercedesa + LPG.
hmmm....kwestia z membrana przepustnicy -wymienilem ja na nowa bo myslalem ze moze strzelilo kiedys i moze byc krzywa i porusza sie bez problemu(widac prace gdy uruchomiony silnik) ,moze to ze jak ją zamykam mocniej reką to sie klinuje.Moze rozpiluje otworek na srube mocujaca membrane i wycentruje wtedy tloczek w rozdzielaczu paliwa zamknie troche dawke benzyny .Niewiem wlasnie czy ramie przepustnicy w spoczynku ma byc maxymalnie wychylone czy tam gdzie ją membraba zatrzyma?Natomiast kwestia zaplonu ale mysle ze od strony wyexploatowanego lańcuszka poniewaz ta usterka nastapila nagle a lancuch jest stary.Co panowie sądzicie?
Mam Mercedesa 190e i tez jest w automacie i miałem taki sam problem . Okazało sie ze uszczelka pod głowica była sparciała i nie spełniała swojej funkcji przez co łapane było lewe powietrze. Po wymiania wszystko wróciło do normy! _________________ Tylko talent zajeździ 190-tke!! )
Dołączył: 07 Sie 2011 Posty: 12 Skąd jesteś (miejscowość / region): wrocław Posiadane auto: mercedes,e190,w201,2,0E,automat, 1988
Piwa: 0/1
Wysłany: Nie 07 Sie 2011, 21:06
Temat postu:
uszkodzony czujnik położenia przepustnicy
Mam starego peugeota 106 (auto żony) i mam identyczne uszkodzenie. Wymieniłem prawie wszystko z elektryki i nic nie pomagało.Co sie okazało, był walnięty czujnik położenia przepustnicy. Jeżeli niemasz czegoś takiego to poszukaj w pobliżu.
Powodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 190 (W201) ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.