Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) w 168 1.6 benzyna + gaz rano odpala za 2 razem
Tak zwaną adaptację kasuje się przez SD. Jednak ta operacja ma sens tylko wtedy gdy wszystko w aucie jest OK czyli sonda, świece, wtryski, ciśnienie paliwa, filtry. Gaz ma po pierwsze mniej oktan po drugie wyższą temperaturę spalania co może powodować szybkie uszkodzenia np: sondy. Zdarzają się też niejednokrotnie przypadki, że auto pracuje jednocześnie na LPG i na PB, przez tandetne zawory wtryskowe LPG i przekaźniki, które są tanie i szybko się przegrzewają.
Nie wszyscy też wiedzą że mniejsza ilość oktanów w LPG powoduje zmianę konta zapłonu. Mógłbym się tak powtarzać w każdym poście o LPG. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
( Mercedes klasa A ) w 168 1.6 benzyna + gaz rano odpala za
Witam.
śledzę temat ponieważ ma m podobny problem.
Zanim zadam pytanie postaram się szczegółowo opisać mój problem: Posiadam mercedesa a klasy z benzynowym silnikiem 1.6 z 1998r.Auto z czasem zaczęło gorzej zapalać, silnik uruchamiał się od razu na kilka sekund po czym gasł. Po kilkukrotnym odpaleniu auta zaczynał pracować normalnie, jednak pewnego dnia po kilkunastu próbach zrezygnowałem. Zostały wymienine świece, filtr paliwa , czujnik temperatury płynu chłodzącego i nic.Mechanik który diagnozował usterkę komputerem stwierdził uszkodzenie przepływomierza i od razu uświadomił mi, że jest on zintegrowany ze sterownikiem silnika. Sterownik został wysłany do człowieka, który wymienił elementy pomiarowe przepływomierza RH&RT glass sensors. Niestety po zamontowaniu komputera, auto zapaliło i po chwili zgasło, dalsze próby uruchomienia nie przyniosły rezultatu.Po odesłaniu sterownika okazało się, że element grzejny przepływomierza uległ przegrzaniu. Oba elementy zostały jeszcze raz wlutowane i przysłane do mnie. Niestety historia się powtórzyła.
Bardzo proszę o pomoc w zdiagnozowaniu usterki.Jeżeli ktoś spotkał się z problemem przegrzewającego się w krótkim czasie glass sensora to prosiłbym o jakąś podpowiedź.
Czy po przelutowaniu nowych elementów pomiarowych rh & rt glass sensors potrzebna jest jakaś kalibracja. Może na element grzejny płynie zbyt duży prąd lub same elementy to jakaś chińska podróba o zbyt wysokiej oporność.
Może wysłać sterownik do kogoś innego?
Proszę o Wasze przemyślenia, podpowiedzi i rady.
Witam też dołanczam do grona osób posiadających problem z pracą silnika na benzynie, po krótce od jakiegoś czasu auto po zapaleniu silnika gasło kilkukrotnie podczas jazdy na paliwie zacznało słabnąć przerywać szarpać aż do momentu przełączenia na gaz wszystko ustępowało, zrobiłem kilka podstawowych kroków zmierzyłem ciśnienie na pmpce paliwowej i wykluczyłem jej wadliwe działanie następnie wymieniłem termostat i świece na NGK od dwóch tygodni jeżdzę bez powyższych objawów i trzymam kciuki oby nie powróciły! powodzenia!
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Nie odpala
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.