Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 58 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes A-Klasa 1,7cdi 1998
Piwa: 0/4
Wysłany: Pon 18 Paź 2010, 15:29
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Regulacja ciśnienia doładowania lub ciśnienia zasysania
to chyba bedzie to - czyli łożysko od sprzegielka.
Jeden problem rozwiazany:) Teraz szukam czesci.
Drugi problem nadal istnieje i z tym musze sobie jakos poradzic bo nie chce sie truc spalinami, a niestety coraz czesciej smierdzi w kabinie spalinami.
Nie wiem tylko czy to aby te podkladki pod wtryskami.
Moj mechanik poradzil mi abym pojechal do sobotki pod wrocławiem - czy ktos z was dokladnie wie o jaki zaklad chodzi? podobno specjalizuja sie we wtryskach?
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Regulacja ciśnienia doładowania lub ciśnienia zasysania
twojemu mechanikowi chyba nie chciało się robić, albo się bał wyciągania tych wtrysków. Do zdiagnozowania czy to to leci z pod wtrysków czy nie wystarczy zdjąć kolektor ssący i polać wtryski troszeczkę wodą i już wiadomo będzie czy są szczelne.
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Regulacja ciśnienia doładowania lub ciśnienia zasysania
Wydmuchało uszczelkę spod kolektora? to raczej mało prawdopodobne bo w merckach te uszczelki są metalowe, to nie polonez że może wydmuchać uszczelkę. _________________ \'zpa\' Naprawimy każdego MERCEDESA www.mercserwis.pl - Sosnowiec
Dołączył: 31 Sie 2010 Posty: 58 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes A-Klasa 1,7cdi 1998
Piwa: 0/4
Wysłany: Pią 29 Paź 2010, 19:09
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Regulacja ciśnienia doładowania lub ciśnienia zasysania
Qnisz napisał:
To sprawa się trochę rozjaśniła. Myślę, że jak większość użytkowników A klasy masz problem z podkładkami uszczelniającymi wtryski paliwa.
Z tych nieszczelności będziesz miał:
- pocenie silnika (syf spod wtryskiwaczy przemieszcza się na resztę silnika
- cykanie - nieszczelność jest słyszalna jako cyk, cyk,cyk jak w zegarku
- dymienie spod osłony silnika i zapach spalin w kabinie
Zacznij od zmiany uszczelek pod wtryskiwaczami i testuj auto dalej - być może po tym zabiegu wszystko wróci do normy ale pamiętaj jeszcze o sprawdzaniu tego płynu.
Nie wiem czy samemu zmienisz te podkładki - opis poszukaj na forum na pewno był.
Mam problem z podkładkami uszczelniającymi wtryski. Byłem dziś u kilku mechaników i są różne opinie i różne opcje.
1. 150 zł/ za wyciągnięcie jednego wtrysku
2. 250-600zł za całość + możliwość sprawdzenia wtrysków dodatkowy koszt
3. 600zł za 4 wtryski i wymiana wtrysków na nowe - 700zł/wtrysk
Ostatnia opcja kosztowałaby mnie około 3500zł..To dla mnie bardzo dużo. Z kolei ten mechanik mówił mi, że po wymianie podkładek trzeba założyć nowe wtryski bo często później występuje problem z głośną pracą silnika pomimo "dobrych wartości na komputerze".
Powiedzcie mi czy faktycznie mogą być komplikacje przy wymianie tych podkładek, bo powiem szczerze że jeśli mam wydać 3500zł na tą naprawę to zaczynam rozważać sprzedaż mojej gwiazdki..
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony Poprzedni1, 2
Strona 2 z 2
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Silniki diesla
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.