Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) auto nie gasnie po wyjeciu kluczyka
Ja bym zaczął od membrany bo jest na wierzchu nic nie trzeba rozbierać.
Podnosisz maskę, stojąc przodem do auta pompa jest z lewej strony silnika i wygląda tak: . To okrągłe wskazywane przez strzałkę ma w środku gumową membranę, która po przekręceniu kluczyka do pozycji 0 jest zasysana przez podciśnienie i i gasi silnik. Podciśnienie jest do membrany podawane przewodem, odłącz go i zamiast niego nasuń jakiś wężyk żebyś mógł zassać membranę ustami to od razu będzisz czuł czy jest szczelna czy pęknięta i przepuszcza powietrze
Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) auto nie gasnie po wyjeciu kluczyka
Ajjaj nie z lewej tylko prawej! Sorry namieszałem pisałem o staniu przodem do auta a podałem widok z kabiny No tam gdzie kolektor dolotowy. Metalowe rurki od wtryskiwaczy do niej wchodzą
Dołączył: 16 Mar 2011 Posty: 33 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pionki Posiadane auto: Vito 110D 2.3 1998r.
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 11 Kwi 2014, 16:32
Temat postu:
Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) auto nie gasnie po wyjeciu kluczyka
delek napisał:
Ja bym zaczął od membrany bo jest na wierzchu nic nie trzeba rozbierać.
Podnosisz maskę, stojąc przodem do auta pompa jest z lewej strony silnika i wygląda tak: . To okrągłe wskazywane przez strzałkę ma w środku gumową membranę, która po przekręceniu kluczyka do pozycji 0 jest zasysana przez podciśnienie i i gasi silnik. Podciśnienie jest do membrany podawane przewodem, odłącz go i zamiast niego nasuń jakiś wężyk żebyś mógł zassać membranę ustami to od razu będzisz czuł czy jest szczelna czy pęknięta i przepuszcza powietrze
Czy zakładając wężyk na membranę i spowodowanie podciśnienia ustami silnik zgaśnie (oczywiście jeśli membrana jest O.K.)?
Czy można to sprawdzić na zapalonym silniku czy tylko na zgaszonym?
Re: ( Mercedes 200-500 (W124) ) auto nie gasnie po wyjeciu kluczyka
Odgrzebę temat.
Objawy jak u kolegów wyżej.
Przyczyna spadniemy przewód podciśnienia. Po założeniu i uruchomieniu objaw następujący. Przy szybkim przekręceniu kluczyka samochód nie gaśnie. Gdy przekręcę na pozycję 1 kluczyka(w połowie) samochód zgaśnie, następnie na 0 i wyjmuje kluczyk. Elektrozawór podciśnienia który sterowany jest po stacyjce przełącza się. Tzn zasiedlanie na nim gaśnie w momencie wyłączenia kluczyka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 200-500 (W124) ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.