Zakupiłem ostatnio lekko uderzonego Mercedesa E220D 2.0 194KM z 2018r.
Uszkodzenie wygląda następująco (przepraszam za takie odnośniki do obrazków jednak funkcja wklejania zdjęć nie chciała zadziałać):
Nie było to dla mnie zaskoczeniem bo zostałem o tym fakcie poinformowany przed zakupem, w skrócie "widziały oczy co brały". Zauważyłem że ze strony, po której jest uderzenie przy czujnikach parkowania jest jeden niepodpięty przewód. Porównując uderzoną stronę do zdrowej zauważyłem, że brakuje najprawdopodobniej radaru/sensora, do którego powinna być podłączona właśnie ta luźna wtyczka. Poczytałem i zamówiłem dokładnie taką samą jak po drugiej stronie zderzaka. Mianowicie sensor o oznaczeniu "A0009057908":
Po podpięciu i uruchomieniu silnika błąd nadal się pojawia, więc problem nie został rozwiązany. Opcja na ekranie głównym nadal jest niemożliwa do włączenia. Czy sensor ten należy w jakiś sposób przypisać do samochodu?
Mogę tylko nadmienić że diody w lusterkach wyglądają na sprawne, gdyż na zapłonie gdy podświetlane są wszystkie kontrolki, te na lusterkach również się podświetlają:
Re: ( Mercedes klasa E ) Asystent kąta martwego nieaktywny - Mercedes W213
Witam.
Trzeba koniecznie podpiąć pod kompa, mialem tak w innej marce co prawda że kupiłem używany radar nie działał i okazało się że radary mają zapisany vin samochodu i u mnie pomogło kupienie nowego w ASO. Są już podobna spece co czyszczą vin. Może to coś pomoże.
Re: ( Mercedes klasa E ) Asystent kąta martwego nieaktywny - Mercedes W213
adrianryc napisał:
Witam.
Trzeba koniecznie podpiąć pod kompa, mialem tak w innej marce co prawda że kupiłem używany radar nie działał i okazało się że radary mają zapisany vin samochodu i u mnie pomogło kupienie nowego w ASO. Są już podobna spece co czyszczą vin. Może to coś pomoże.
Z tego co wyczytałem to założenie nowego, oryginalnego sensora, kupionego nie koniecznie w ASO a np, na allegro powinno wyjaśnić sprawę bo jest on "czysty" i w momencie pierwszego podpięcia pod samochód i uruchomieniu silnika pobiera sobie i zapisuje właśnie ten VIN, co jest niemożliwe w przypadku używanych sensorów, które już jakiś VIN mają przypisany.
Biorąc pod uwagę to że za tą używkę dałem 500zł a nowy znalazłem za 800 to różnica w cenie żadna jeśli będzie działać.
W takim razie biorę się za odsyłanie używki i postaram się zamówić nowy, różnica 3 stów chyba nie jest warta szukania "magika", który zresztą za darmo też tego nie zrobi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa E ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.