W moim W168 r.1999 benzyna 1,4 ostatnio wymieniałam elementy zawieszenia . Jakieś sworznie, końcówki drążków,tuleje wahaczy. Była ustawiona zbieżność. Krótko po tych naprawach zauważyłam że kierownica ciężej chodzi i przestała odbijać na zakrętach. Płyn do wspomagania został uzupełniony,bo był ubytek. Dziś jadąc autem dało się wyczuć wyraźne przerwy we wspomaganiu. Raz było a raz nie. Przy parkowaniu pod domem kierownica zaczęła lekko chodzić ale pojawiły się stuki podczas skręcania kierownicą. Nie skrzypienie tylko wyraźne przeskakiwanie ,stukanie. Co myślicie? Czy to maglownica umarła? Co się mogło stać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa A i Vaneo ) Uklad kierowniczy,zawieszenie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.