Wyjąłem tylko ten ostatni na którym miałem przedmuch! Na ciepłym silniku po odkręceniu śruby z tym uchwytem udało mi się go wyjąć i wymieniłem tę miedzianą podkładkę na dole oraz ten gumowy oring u góry!
Witam a po czym wiesz że nie pali na ten cylinder??? czy wtryskiwacz stuka??? czy poprostu chodzi na trzy cylindry czy jakis inny obiaw jest??? czy niechce odpalać??? a wczesiniej chodził dobrze??? a czym czyściłeś to gniazdo i nie naleciało ci nic do cylindra w trakcie czyszczenia??? a wtryskiwacz czyściłeś końcówke z tego nalotu???
Tak jakby strtaciła się kompresja na tym ostatnim cylindrze! Na pewno nic mi tam nie wpadło! Coś tam już chyba było robione bo cała góra była zaklajstrowana czymś co przypominało stopiony plastik! Przedtem chodził normalnie ale było słychać harakterystyczne cykanie i delikatnie leciała ropa na kolektor wydechowy! Jak chodzi na 3 cylindrach to na kolektorze ssącym na tym ostatnim cylindrze bardzo słabo ciągnie powietrze jak się przyłoży dłoń. Tak jakby nie domykał zaworów. Chcę ściągnąć pokrywe zaworów ale mam problem z wyciągnięciem 2 wtrysków. Znajomy ślusarz dorabia mi ściągacz do wtrysków. Znalazłem zdjęcia na necie ale cieżko go kupić zwłaszcza w sobotę! Wtrysk jest ok! Nie ma żadnych błędów!
No to jak się zawór nie domyka to muciało pewnie coś wpaśc pod zawór albo zbiek okoliczności. Ale najlepiej to żebyś aprawdził kompresje zanim zaczniesz co kolwiek robic bo tam jest cała płyta zaworowa. Pozdrawiam
Nie bardzo wiem co to ta płyta zaworowa? Jak ten silnik pracował na 3 cylindrach to z tego czwartego kolektora ssącego po wyłączeniu lekko się dymiło, a w czasie gdy pracował było słychać te nieszczęsne cykanie! Nie wiem dlaczego pokrywa zaworów była z góry czymś zaklajstrowana? Bardzo ciężko się czegoś dowiedzieć na temat tego silnika bo nikt ze znajomych nie miał tego modelu sprintera! W dalszym ciągu mam problem z demotarzem 2 wtrysków! W poniedziałek będę je grzał może puszczą! Nie wiem co mogło być przyczyną tego że przedmuchało te uszczelnienia na wtrysku! Czy to normalne? Pozdrawiam
Witam to że był przedmuch na wtryskiwaczu to jest mormalne w kożdym CDI-ku puszczają po jakimś czasie, powiem tak pewnie ktoś miał problem z wymontowaniem wtryskiwacza i próbował wymontować na zimno i taki jest skutek że połamał obudowe bo są delikatne i pękają a to jest klej do aluminium na temperature są dwa rodzaje jeden jest przezroczysty a drugo jest szary. A mam pytanie czy masz dokładnie wyczyszczone bo jak wtryskiwacz nie siądzie dokładnie to będzie taki efekt z tego względu że kompresja będzie uciekać gniazdo wtrysku. W prosty sposób sprawdź, załóz wtryskiwacz zapal silnik i wlej troszke wody na gniazdo tego wtryskiwacza i będziesz widział że nie będzie bąbelkowała woda w okół wtrysku to będzie ok jak będzie bąbelkować to idzie kompresja przez wtryskiwacz. Jesili jest ok to nic nie sciągaj bo się tylko narobisz a może nie potrzebnie, druga czynność to załatw sobie przyżąd do sprawdzania kompresji i ją sprawdzi bo może jest ok a wina jest po stronie wtryskiwacza??? jak nie będzie kompresji to drugi test wykonasz tak zwany test olejowy wlejesz troszeczke oleju do cylindra i jak kompresja się nie poprawi to są uszkodzone zawory a jak się poprawi to będzie uszkodzony dół silnika czyli pierścienie lub cylinder jest zarysowany. sprawdź to w tej kolejności zanim zaczniesz cokolwiek zaczniesz rozbierać i sprawdź na wszystkich cylindrach żebyś wiedział co się dzieje też na innych. Pozdrawiam
Wymień sobie wszystkie uszczelki i niepatrz na to że są dobre tylko wymień bo to się zemści stare zawsze puszczają olej po ponownym montażu i zanim złożysz to dokładnie wyczyść gniazda wtryskiwaczy i dokładnie wydmuchaj albo wyczyść otwory od śrub głowicy bo zawsze jest woda w nich na spodzie. Po splanowaniy wydmuchaj dobrze dłowice z opiłków i dokładnie ustaw rozrząd to chyba tyle i blok dobrze wyczyść pod uszczelką. Pozdrawiam
Witam. Głowica po remoncie i już założona ale mam problem z uszczelnieniem ostatniego wtrysku! Chyba dlatego ta góra była czymś zaklajstrowana! Jak uszczelnić czy ewentualnie dokręcić ten wtrysk bo chyba ten gwint w głowicy ma już dość!
Witam uuuuu na żaden klej nieda rady jesili ten gwint ma dość, jedyne wyjście to delikatnie rozwiercić gwint i otwór w uchwycie co czyma wtryskiwacz na sirube 8mm. niema innego wyjścia tylko delikatnie bo to jest max jaką możesz wkręcić sirube. albo skołuj gdzieś reparaturki do naprawy gwintów i to jedynie to na taką samą sirube a jak nie to przewierć i gwintuj na 8mm i wtedy musi utrzymać to są dwa rozwiązania i uważaj żeby nić nie wpadło w cylinder. Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.