Natomiast wersje przed liftowe już tak lekko nie mają miedzy innymi dlatego, że numer częsci przestawiacza to A1190510077 a dla wersji po liftowych A1110510077
Zatem zmiana z w/w linku może wchodzi w grę natomiast nie stać mnie na zabawy kilkuset złotowe gdzie nie ma podstaw, że będzie hulać...
Zatem po kolei, w moim przypadku poza wyciekami, które są w większości użytkowników znane:
Przewinęła mi się uszczelka. więc olej zaczął się lać konkretnie, można było by co prawda usunąć nity, uszczelnić i ponownie zanitować, ale taka przyjemność jest zbyt droga... jeśli nie ma się w domowym zakątku przyrządów...
Zatem poszukałem w serwisach internetowych przestawiacza o w/w numerze który występował w różnych mercedesach, kupiłem najbardziej suchy i najdroższy, po negocjacji ceny wyszło 100 zł (cena w ASO Warszawskim nowego tylko 400zł )
Dodatkowo zakupiłem Silikon uszczelniający bezbarwny 0,2l Liqui Moly za 26zł (Te sam co kolega lukasha kupił)
A także zamówiłem w ASO następujące rzeczy:
Nową wtyczkę A0125450428
Nowe 2 wtyki żeńskie A0015454426
Łączna cena tych zabaweczek z ASO 26 zł dostępne od ręki...
A teraz robota:
Odkręcamy stary przestawiacz, oraz Ja usunąłem jeszcze czujnik cieczy, który swoją droga niedawno urwałem Nowy BERU o tych samych numerach 80 zł - zatem zamiast ryzykować lepiej od razu go usunąć...
Czyścimy dokładnie miejsce osadzenia przestawiacza (foto kolegi lukasha) - ja to robiłem zwykłym nitro z marketu
Następnie uszczelniamy sam przestawiacz tak jak tutaj (foto kolegi lukasha) :
Po uszczelnieniu odczekałem 3 dobry aby wszystko dobrze złapało...
Następnie przechodzimy do kabli i wtyczki, należy usunąć starą mokra wtyczkę
Oraz przeciąć delikatnie osłonę kabli
Po co to robimy ? Ano po to by polutować kable, ponoć olej nie przejdzie przez cynę...
Następnie lutujemy nowe końcówki pamiętając, który kolor kable idzie na górę a który na dół do wtyczki...oraz owijamy w bawełnianą taśmę izolacyjną, zresztą taka jak sam Mercedes zastosował przy produkcji (kupiona w Castoramie za jakieś grosze)
Montujemy polutowane kable w nowa wtyczkę, dopinamy ją i mamy gotowca
Efekt końcowy:
Czas około 30 minut, zdam relację przed zima na ile poskutkował ten zabieg, niestety nic więcej nie wymyslono na tę wadę...a nikt nie chce aby jego szrot się pocił
Temat przyklejam.
Browar poszedł. _________________ Rozwiązałeś problem? Odpisz. Inni będą Ci wdzięczni.
Konstytucja gwarantuje wolność wypowiedzi, ale nie gwarantuje wolności po wypowiedzi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.