SL R129 problem z otwieraniem drzwi przy hardtopie
Witam
Mam problem z otwieraniem drzwi przy hardtopie, a dokładniej szyba blokuje się o dach, wg mnie przy otwieraniu szyba powinna delikatnie opaść ale szczerze nie mam pojęcia co tym steruje jeżeli tak ma być.
Będę wdzięczny za sugestie gdzie szukać, z tym modelem jeszcze jestem zielony.
Z góry dzięki. _________________ Kubadzik1
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4945 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 423/28
Wysłany: Nie 09 Kwi 2017, 09:33
Temat postu:
Re: SL R129 problem z otwieraniem drzwi przy hardtopie
Kubadzik1 napisał:
wg mnie przy otwieraniu szyba powinna delikatnie opaść ale szczerze nie mam pojęcia co tym steruje jeżeli tak ma być.
To stare auto i nie ma tego wynalazku opuszczania/podnoszenia szyby przy zamykaniu drzwi. Sprawa jest załatwiana w ten sposób, że szyba jest mocno pochylona w stronę nadwozia i "wślizguje" się pod uszczelkę w czasie zamykania drzwi. To sprawa regulacji, ałę łatwe to nie jest.
Dołączył: 10 Cze 2017 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Mercedes Benz 320 SL
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 13 Cze 2017, 19:50
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa SL ) SL R129 problem z otwieraniem drzwi przy hardtopie
Witaj, ciekawe porady nt sl udziela kolega od Citroena....hmmm
Powiem jak jest, mam sl 129 z 1995 r. i oczywiście szyby mają elektryczne domykanie. Szczerze mówiąc sam byłem zaskoczony, iż 22 letni samochód ma coś takiego, ale okazuje się, iż ma wiele innych smaczków...np. automatycznie opuszczająca się szyba kierowcy po jednym naciśnięciu, domykanie szyb za pomocą pilota....podgrzewane siedzienia, elektrycznie regulowana kierownica, full climatronic itp.
jeżeli nie domyka się to jest jakiś problem, musisz skontaktować się z dobrym serwisem, który specjalizuje się w mercach.Pewnie jest do tego jakiś silniczek.