Witam. Na początek chciałbym się przywitać, ponieważ jestem tu nowy, Mam problem z pompa wspomagania, dziś rano podczas odpalania usłyszałem jedynie trzask, patrząc pod maske zauważyłem ze wyrwala się pompa wspomagania, jak to możliwe to nie wiem, patrząc na uchwyt pompy wygląda na zlany z głowica i teraz pytanie dotyczy tego czy pompa jest przykrecona do głowicy, czy do uchwytu przykreconego do głowicy, jeżeli do uchwytu to jak on się nazywa. Szukałem na internecie, jakiej kolwiek informacji na ten temat, ale nic nie znalazłem.
pacjent : mercedes sprinter 2.3 308d 1995r.
Na dole podaję linki do zdjęć jak to obecnie wygląda, z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 187 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.