Witam w moim aucie jakim jest mercedes klasy S w221 3.0cdi V6 z roku 2007 jest pewien problem który powoli rozkłada mnie na łopatki...
A mianowicie auto po nocy i dodatniej temperaturze na zewnątrz żeby odpaliło musi po kręcić ok 5-6s jak by nie dostawał paliwa po odpaleniu puści baka i pracuje. przy temperaturze na zewnątrz ujemnej nawet jak było pare dni temu -25 odpala na dotyk :/
Co jeszcze zauważyłem przy odpalaniu przy dodatnich temp jeżeli zaczekam az pompka zbiornika skonczy pompować odpala również od strzała... czasem ciepły silnik odpala ale jak by nie pracował na wszystkie cyl po chwili sie normuje pracuje normalnie trwa to ok 2s...
Dodatkowo jadać monotonnie za kims ok 80km/h auto podszarpuje... (jak były mrozy nie było tego również)
Fakty: wtryski sprawdzane, zawór CR na listwie zmieniany, zaworek na pompie wtryskowej zmieniany, sterownik swieć nowy, świece nowe, filtr paliwa nowy
Błędów w komp brak...
Re: ( Mercedes klasa S ) W221 3.0CDI V6 TRUDNY ROZRUCH + SZARPANIE
Osobiście wymienił bym jeszcze czujnik położenia wału. Co do błędów na komputerze i owszem przy zwykłym teście błędów może nie być, natomiast trzeba zadać sobie trochę trudu, wejść trochę głębiej, sprawdzić wartości rzeczywiste i zrobić testy poszczególnych podzespołów.
Re: ( Mercedes klasa S ) W221 3.0CDI V6 TRUDNY ROZRUCH + SZARPANIE
Arcydemon napisał:
Osobiście wymienił bym jeszcze czujnik położenia wału. Co do błędów na komputerze i owszem przy zwykłym teście błędów może nie być, natomiast trzeba zadać sobie trochę trudu, wejść trochę głębiej, sprawdzić wartości rzeczywiste i zrobić testy poszczególnych podzespołów.
Myślałem o wymianie właśnie tego czujnika tylko dziwi mnie ta różnica temperatur i wtedy wszystko pracuje jak należy myślałem czujnik położenia lub sterowanie turbo czy ma znaczenie ze odchodzi mi dekiel plastikowy z egr ?
Re: ( Mercedes klasa S ) W221 3.0CDI V6 TRUDNY ROZRUCH + SZARPANIE
Gerri napisał:
Arcydemon napisał:
wejść trochę głębiej, sprawdzić wartości rzeczywiste
Właśnie. Np. Jakie jest ciśnienie w railu w momencie gdy nie chce odpalić.
Ciśnienie sprawdzane właśnie tu jest problem zmieniałem i pompę główna myślałem ze za słabe ciśnienie i jak ma dobry dzień i jest - na zewnątrz odpala ma niższym ciśnieniu niż jak ciepło jest i jest wyższe... ciśnienia wg mechanika są poprawne...
Re: ( Mercedes klasa S ) W221 3.0CDI V6 TRUDNY ROZRUCH + SZARPANIE
Arcydemon napisał:
O czujniku położenia wału korbowego.
Niewiem tylko czy to ma znaczenie ale jak czekam az pompka napompuje paliwa elektryczna w zbiorniku na zapłonie wtedy odpalam auto to chodzi bez problemu...
dziwne tez jest zjawisko właśnie to ze czasem auto cieple i odpala i jak by przez chwile nie pracowało na wszystkich cylindrach jak by nie dało rade się wkręcić na obroty podczas postoju i za chwilkę już pracuje nomrmalnie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa S ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.