Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: slk r 170
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 22 Lut 2021, 16:05
Temat postu:
Diagnostyka mostu
Czesc
Zaczyna sie robic cieplo wiec trzeba bedzie sie wziac za pewny odlozone sprawy;)
Zna ktos kogos od regeneracji mostu ? Cos przy 80 do 120 wpada mi w taki rezonans jakbym mial urwany beben w pralce. Oczywiscie na luzie zanika tyle ile moze ale przy jechaniu ze stala pregkoscia lub dodawaniu gazu..masakra... bez dachu mi nie przeszkada bo nie slysze ale w zime jak pojezdzilem to mialem dosc po 30 minutach.
Dołączył: 23 Lut 2021 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Poland Posiadane auto: nie
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 23 Lut 2021, 09:52
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa SLK ) Diagnostyka mostu
Do głównych przyczyn awarii przekładni osi tylnej należą
Zużyte uszczelki olejowe trzonu;
Zużyte łożyska we koniku i mechanizmie różnicowym;
Zużyte części mechanizmu różnicowego;
zużyte lub uszkodzone części przekładni głównej;
olej złej jakości, niski poziom oleju
niewłaściwie ustawiony luz pomiędzy zębnikami przekładni głównej lub łożyskami;
pęknięcie obudowy przekładni samochodowej lub złamanie elementów złącznych.
Na początku zalecamy sprawdzenie, czy hałas nie zmienia się podczas jazdy na biegu jałowym. Jeśli nie reaguje lub ton hałasu się zmienia, przyczyna hałasu leży w przekładni redukcyjnej. (Kiedy maszyna jest napędzana w pozycji neutralnej, koła zębate stykają się wewnętrznymi stronami swoich zębów i dźwięk się zmienia).
Dołączył: 01 Lut 2018 Posty: 23 Skąd jesteś (miejscowość / region): mazowieckie Posiadane auto: slk r 170
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 11 Maj 2021, 16:28
Temat postu:
Re: ( Mercedes klasa SLK ) Diagnostyka mostu
@Edit 05.2021
Winne rezonansu byly lozyska w w tylnej osi smar ktory w nich byl poprostu wysechl po wymianie przestalo huczec.
Pozostal za to temat pisku wczesniej mniej meczacy z racji huczenia w/w.
Pisk jest wyraznie slyszalny przy 85km/h (5 bieg) w gore i tylko w momencie utrzymywania predkosci tj. przy dodawaniu gazu zanika ale w momencie kiedy przestaniemy dodawac i proruszamy sie np 110Km/h czyli gaz lekko wcisniety byle utrzymac predkosc - znowu zaczyna piszczesc. W zasdzie dzwiek ten jest podobny do piszczacego kranu nie wiem jak ktos w bloku mieszka to pewnie nie raz mu leciala woda ze piszczalo z rur
Na jalowym biegu nie slychac piszczenia, dopiero jak zaczniemy leciutko dodawc gazu przy wymienionych predkosciach pisk powroci.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes klasa SLK ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.