Witam, od 2 tygodni mam problem ze swoim busem, tak jak w tytule: miga check, brak mocy a od dołu widać że przepustnica i wąż przy przepustnicy jest mokry. Auto weszło w tryb awaryjny gdy był załadowany i czułem że miał cieżej lecz może akurat to przypadek że weszło akurat w ten tryb w tym momencie.
Być może miał ktoś szybciej styczności z podobnym problemem lub podpowie co może odpowiadać za to ?
Dodam że auto ma wyciągniety i wyprogramowany dpf oraz egr i chodziło bezproblemowo.
Pozdrawiam, licze na wskazówki i pomoc _________________ czo
Nie piszesz z czego jest mokry. Jak z oleju to szukaj dziury w wężu lub interkulerze. A tak w ogóle to współcześnie naprawy tego rodzaju zaczyna się od podłączenia do komputera diagnostycznego, a nie „co koledzy o tym sądzicie”
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes Sprinter ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.