Witam mam taki problem z autem otóż po odpaleniu silni pracuje równo nic się mu nie dzieje ale gdy damy gazu do końca przy ok 3800-4000 zaczyna się dusić i nie pracuje na jeden cylinder ale nie jest to takie proste, gdy zaczniemy jechać i damy gaz do końca to przy tych obrotach się dusi i po chwili już nie pracuje na ten cylinder (pierwszy) a dokładnie wtryskiwacz nie pracuje sprawdzałem stetoskopem i może tak stać 2h i nie zacznie pracować ale wystarczy ponownie odpalić i problem znika do czasu ponownego dodania gazu i to jeszcze nie koniec historii bo gdy przełożymy cewke z 2 na 4 i przełożymy przewody to sytuacja się powtarza ale nie na 1 cylindrze a na 4 rozłącza wtryskiwacz nie mam niestety oscyloskopu ale sprawdziłem napięcie i jest takie same jak na 3 który pracuje normalnie tylko pwm jest zupełnie inny będę wysyłał sterownik do sprawdzenia ale może ktoś ma może jakieś podpowiedzi co by można jeszcze sprawdzić
Witam, ja bym proponował zacząć od sprawdzenia szczelności przewodów i zaworu od odpowietrzenia skrzyni korbowej. Również sprawdź szczelność układu zasysana i doładowania powietrza bo może przekłamywać przepływomierz. Może być i on sam uszkodzony lub brudny nagarem i czasami wystarczy umyć go jakimś zmywaczem w sprayu i wydmuchać sprężonym powietrzem. _________________ rklucz
Tylko czy przez to nie pracował by wtryskiwacz raczej obstawiam coś w układzie elektrycznym jutro przemierzę jeszcze przewody od wtrysków i cewki dziwny temat
Szczelność sprawdzałem jak i również egr wtryski wyciągałem i patrzyłem jak rozpylaja, ciśnienie paliwa, przepływomierz wyciągałem czyściutki jak by nowy był, testowałem też na odłączonym, założone nowe świece mierzyłem kompresję, doładowanie(0.4bara) była również wymieniana przepustnica bo były błędy z nią, zmieniałem wtryski miejscami. Warlosci sondy przy normalnej pracy ładnie falują jedynie jak odłącza wtryskiwacz sonda pokazuje wartość +-120mv co oznacza uboga mieszankę wniaskuje ze wynika ona z cylindra na którym nie odbywa się spalanie iskra występuje prawidłowo po wycianieciu fajki słychać przeskoki iskry i zapomniałem dodać jest błąd wypadania zapłonu na 1-szym cylindrze pojawia się on nawet gdy na cylindrze 4 nie ma pracy choć 1-szy pracuje normalnie Ciężki temat
Trochę się do szkoliłem i wiem czemu rozłącza wtryskiwacz, żeby nie uszkodzić katalizatora czyli gdy zmieniam cewke przenosi się to z 1 na czwarty tylko ze cewka jest wkładana na 2 i 4 cylinder i z nich wychodzą fajki na cylinder 1 i 3 tylko więc jak by to powiązać?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Mercedes 208 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.