Mercedes

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Mercedes ) Ciężko wchodzi wsteczny czy to normalne klasa C

postów na stronie: 10 20 50
   Forum MERCEDES Forum Strona Główna -> ( Mercedes ) Przywitania
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mieczyslaw2016

Czytelnik

Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielka Brytania
Posiadane auto: Mercedes C Klasa
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 05 Sie 2024, 03:48
Temat postu:

Ciężko wchodzi wsteczny czy to normalne klasa C

Witam wszystkich ????????

Jestem nowy na forum i nowicjusz z Mercedesami, proszę nie śmiejcie się ale mam problem z wrzuceniem biegu wstecznego w Mercedes klasa C 2016 manualna skrzynia. Od wczoraj jestem właścicielem tego o to samochodu, wszystkie biegi chodzą gładko ale do wrzucenia wstecznego muszę użyć siły co mnie martwi bo niechciałbym uszkodzić skrzyni biegów!

Proszę pomóżcie! Czy to normalne, czy ja coś źle robię, a może jest na to jakiś sposób i to ja jestem nieporadny?
Moderator

Auto Maniak

Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick
Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 422/28
Wysłany: Pon 05 Sie 2024, 22:36
Temat postu:

Re: ( Mercedes ) Ciężko wchodzi wsteczny czy to normalne klasa C

Mieczyslaw2016 napisał:

Hmmmm.... To witasz, czy nie witasz - bo nie mogę skojarzyć czemu nas o to pytasz?

Mieczyslaw2016 napisał:
Jestem nowy na forum i nowicjusz z Mercedesami, proszę nie śmiejcie się

Nie będziemy się śmiać, ale tak na przyszłość: jesteśmy w dziale "Przywitania" i jest to dział (jak sama nazwa wskazuje) służący do przywitania i przedstawienia się. Do zapytań technicznych mamy inne działy.

Mieczyslaw2016 napisał:
mam problem z wrzuceniem biegu wstecznego w Mercedes klasa C 2016 manualna skrzynia.