Dołączył: 05 Sie 2024 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielka Brytania Posiadane auto: Mercedes C Klasa
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 05 Sie 2024, 03:48
Temat postu:
Ciężko wchodzi wsteczny czy to normalne klasa C
Witam wszystkich ????????
Jestem nowy na forum i nowicjusz z Mercedesami, proszę nie śmiejcie się ale mam problem z wrzuceniem biegu wstecznego w Mercedes klasa C 2016 manualna skrzynia. Od wczoraj jestem właścicielem tego o to samochodu, wszystkie biegi chodzą gładko ale do wrzucenia wstecznego muszę użyć siły co mnie martwi bo niechciałbym uszkodzić skrzyni biegów!
Proszę pomóżcie! Czy to normalne, czy ja coś źle robię, a może jest na to jakiś sposób i to ja jestem nieporadny? _________________ Mercedes klasa c, ciężko wchodzi wsteczny! Czy to normalne?
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 4929 Skąd jesteś (miejscowość / region): county Limerick Posiadane auto: Audi A3
Piwa: 422/28
Wysłany: Pon 05 Sie 2024, 22:36
Temat postu:
Re: ( Mercedes ) Ciężko wchodzi wsteczny czy to normalne klasa C
Mieczyslaw2016 napisał:
Hmmmm.... To witasz, czy nie witasz - bo nie mogę skojarzyć czemu nas o to pytasz?
Mieczyslaw2016 napisał:
Jestem nowy na forum i nowicjusz z Mercedesami, proszę nie śmiejcie się
Nie będziemy się śmiać, ale tak na przyszłość: jesteśmy w dziale "Przywitania" i jest to dział (jak sama nazwa wskazuje) służący do przywitania i przedstawienia się. Do zapytań technicznych mamy inne działy.
Mieczyslaw2016 napisał:
mam problem z wrzuceniem biegu wstecznego w Mercedes klasa C 2016 manualna skrzynia.
Dosyć jesteś oszczędny w słowach. Dla ułatwienia sprawy mógłbyś podać, jaki masz model Mercedesa, bo "C klasa" mówi tyle co nic.
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_C-Class