Dołączył: 22 Lut 2010 Posty: 44 Skąd jesteś (miejscowość / region): olsztyn Posiadane auto: ml 320 2000r.
Piwa: 0/5
Wysłany: Pon 22 Lut 2010, 15:37
Temat postu:
zapalają sie kontrolki BAS,ESP
witam .panowie mam taki problem ,czesto zapalaja mi sie te wlasnie kontrolki raz potrafia zapalac sie codziennie przewaznie po krotkiej jezdzie,kiedy wyjezdzam w trase to po kilkudziesieciu km na postoju wylaczam silnik odpalam ponownie i kontrolki gasna.rano to juz loteria raz zgasna a innym razem nie.czy moze to byc zpowodowane tym ze jakis czas temu zrobilem odciecie zaplonu i znajomy ktory to robil podlaczyl to do systemy bas,esp???? jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o elektronike w autach ,ale inny znajomy tlumaczyl mi ze te auta nie lubia zadnych ingerencji w elektronike i podpiecie takiego zabezpieczenia czyli odciecie zaplonu moze powodowac wlasnie wylaczanie sie systemu bas,esp.czy moze to ktos potwierdzic??? z gory wielkie dzieki!!!naprawde jest to uciazliwe i niebezpieczne szczegolnie teraz w zime kiedy wchodze np. w zakret i nagle wlaczaja sie kontroli i przestaja dzialac te systemy.pozdrawiam
Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 565 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: mercedes
Piwa: 42/13
Wysłany: Pon 22 Lut 2010, 20:08
Temat postu:
Re: zapalają sie kontrolki BAS,ESP
andi1972 napisał: